Monday 8 October 2012

perasaan saya

Malas nak bagi salam apa lah tuh lah , haha . yang penting nak taippppppp jea :D 
Sejujurnya saya sayangkan awak lagi tapi saya takkan bagi tahu awak yang saya
sayang awak :p . Bila saya pegang handphone ade rase macam nak mesej ngan awak,
ade rase macam nak berbual ngan awak . Saya terlalu emosi , saya tak dapat nak 
luahkannya , and now . Saya luahkan jugak . Dah tak tahan lah rasanya nak simpan
lelama , menangis hati nie . Hoho ape tuh nama dia " terbakar rumah nampak asap ,
terbakar hati siapa lah yang tahu kan" hanya mampu redha jea lah dengan illahi .
Saya bertekad untuk ubah hidup saya , untuk try hidup tanpa awak . Tapi , apakan 
daya . Semakin nak saya lupakan awak , semakin terbayang awk di fikiran saya . Hm ,
nasib baik lah ade blog nie . Boleh lah saya bercerita panjang lebar . Tapi tetap sedih :'( .
Sesiapa yang terbaca atau dah baca and tahu siapa yang saya maksudkan . Tolonglah 
jangan bagi tahu dia eh :'D . Haish , nak menangis rasanya . Satu perkara yang saya telah berjaya ubah dalam diri saya ialah Rokok . Saya dah berhenti menjadah haram tuh 
bagi mengubah hidup saya . Ohh , betapa siksanya ketika berhenti merokok hanya
saya saja lah yang tahu . Teringat 3 tahun lepas akak angkat kate . Adik berhenti
merokoklah lau tak kita tak ada apa apa . Time tuh lah saya berhenti merokok . 
Sakit rasanya , nanti korang yang hisap rokok itu akan tahu :'D . Tapi tak lame 
kemudian saya mula hisap balik disebabkan ajakan rakan , sehinggalah 4/9/2012 .
Then sekarang saya hidup tanpa SMOKING :D . Sampai disini sajalah taip 
menaip saya . Insyaallah kalau saya rajin saya update lagi . Peace :D i want off
to dreamland . Do forgive all my sins . Take care . Assalamualaikum . Bye .
*lambai tangan*

No comments:

Post a Comment